Lépjen velünk kapcsolatba

Írjon az alábbi elérhetõségek egyikén, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Ügyfélszolgálat

KENDERVILÁG

Ügyfélszolgálat

TELEFON

+36 70 452 2119

E-MAIL

info@kendervilag.hu

KENDERVILÁG

Gyakori kérdések

GYFK

Vásárlási Információk

Tovább

ÜZEMELTETÕ

OTC Medical Kft.
Magyarország
6723 SZEGED
GÁL utca 15. 1 em. 2.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mikor kapom meg a csomagomat?

A Kendervilág a készleten lévő termékeket a rendeléshez képest 1-3 munkanapon belül küldi meg. Ettől eltérő szállítási idő esetén e-mailben értesítés küldünk a várható szállítás időpontjáról.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webshopunkban utánvéttel (készpénzzel és bankkártyával is), előre utalással és online bankkártyával is rendezheti megrendelésének ellenértékét.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás költség a rendelés értékétől függ. Az átvétel módjától függetlenül az alábbi egységes díjtételeket alkalmazzuk:

Rendelés értéke: Szállítási költség:
9.999,- Ft-ig 990,- Ft
10.000,- Ft-tól ingyenes

Az értékhatárba nem tartozik bele a szállítási költség!

Meggondoltam magam, szeretnék elállni a megrendeléstől, mi a teendőm?

Tapasztalataink szerint nagyon ritkán fordul elő, hiszen a CBD termékek megvásárlását nagyon át szokták gondolni, nem impulzív jelleggel történik.

Ha valami mégis közbejön és nem tart igényt a termékre természetesen nem probléma, ebben az esetben, írjon az info@kendervilag.hu címre, melyben jelzi kérését, hivatkozzon a megrendelés számára.

1.: Ha rendelése még nem került átadásra a futár részére: Önnek nincs további teendője, töröljük megrendelését (ha időközben kiegyenlítette az összeget, azt visszautaljuk).

2.: Ha rendelése már kiszállítás alatt van: kérjük az értesítő sms-ben szereplő telefonszámon jelezze, hogy nem kívánja a csomagot átvenni, az automatikusan vissza fog érkezni hozzánk (ha időközben kiegyenlítette az összeget, azt visszautaljuk).

3.: Ha rendelése már kiszállításra került: ebben az esetben töltse ki Elállási nyilatkozatunkat, küldje vissza a terméket eredeti csomagolásában, sértetlen állapotban, számlával együtt a nyilatkozaton szereplő címre. Ha visszaérkezik a termék és valóban nem került felbontásra, úgy a termék árát visszatérítjük (ebbe nem tartozik bele az esetlegesen fizetett szállítási költség, továbbá levonásra kerül 1.490,- Ft kezelési költség). Részletes információkért a visszáruval kapcsolatban olvassa el Általános Szerződési Feltételeink erre vonatkozó részét.

Szeretném módosítani megrendelésem, hogyan tudnám megtenni?

Webáruházunk rendszere nem teszi lehetővé a megrendelés utólagos módosítását. Javasoljuk, hogy kérje megrendelése törlését az info@kendervilag.hu címen és adjon fel új megrendelést.

Csomagom megsérült, mi a teendőm?

A leggondosabb csomagolás ellenére is előfordulhat, hogy a szállítás során a csomag, esetleg a benne lévő termék megsérül. Ha a csomag kibontását követően úgy látja, hogy a benne lévő termék is megsérült (pl. gyűrött a csomagolása, az olajos a termék), mielőtt kivenné, készítsen fotókat mind a doboz belsejéről, mind pedig a dobozról, amelyben küldtük úgy, hogy látszódjon a termék. Ezt követően vegye ki a terméket és arról is készítsen néhány fotót. Küldje el az info@kendervilag.hu címre. Fényképek hiányában sem mi, sem a futárszolgálat nem tudunk elfogadni ezzel kapcsolatos reklamációt.

Ha csak a csomagolás sérült, de a terméken nincsenek sérülés nyomai, a termék használható.

VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

A regisztrációra vonatkozó információkat Általános szerződési Feltételek (ÁSZF) oldalon találja.

Áruházunkban nem csak regisztrált vásárlók vásárolhatnak, azonban a vásárlás feltétele, hogy a vásárló elfogadja a vásárlási feltételeket és az adatvédelmi szabályzatot.

Az alábbiakban mutatjuk be, mi a teendő, ha rendelni szeretne:

Regisztrált vásárló esetén (regisztrációját előzetesen, de első vásárlása alkalmával is megteheti a számázási és szállítási információk megadásakor a „Fiók létrehozása” pontban):

  1. Bejelentkezés, melyet a Webshop jobb felső részén a Kosár ikon mellett talál meg. Bejelentkezéshez be kell írni az előzetesen regisztrált felhasználó nevet vagy e-mail címet és jelszót.
  2. Termék kiválasztása menüből (Webáruház -> Termékkategória -> Termék kiválasztása) vagy az oldal felső részén lévő „Keresés” dobozban konkrét termék beírásával. Adott termék képére vagy nevére kattintva megtalálja a termékhez fűződő részletes leírást, legfontosabb adatokat (kiszerelés, ár), jellemzőket. A mennyiség kiválasztását követően kosárba helyezhető a termék, a mennyiséget a kosár melletti „+” és „-” gombok segítségével módosíthatja. Ezután egy rövid üzenet jelenik meg, mely arról tájékoztat, hogy a termék a kosárba került. Újabb termék kiválasztásához ismételje meg az előzőekben leírtakat, továbblépéshez kattints a „Kosár” ikonra.
  3. Az új oldalon még mindig van lehetőség a Kosárban lévő termékek módosítására vagy éppen törlésére, lehetősége van továbbá akciós kuponkód érvényesítésére is. Ha mindent rendben talál, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” pontra.
  4. A következő oldalon megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, amely alapértelmezésben a regisztráció során megadottakat fogja tartalmazni. Kiválaszthatja továbbá a kívánt fizetési, szállítási és átvételi módot. Ha korábban elfelejtette kuponkódját beírni, itt ismét lehetősége van erre.
  5. A megrendelés jóváhagyása előtt kérjük ellenőrizze adatait, esetleges megjegyzését a „Rendelés jegyzetek” rovatba írhatja be. Az ÁSZF és Adatkezelési tájékoztató elfogadása után kattintson a „Megrendelés elküldése” ikonra.

Vendégként történő vásárlás esetén:

  1. Termék kiválasztása menüből (Webáruház -> Termékkategória kiválasztása -> Termék kiválasztása) vagy az oldal felső részén lévő „Keresés” dobozban konkrét termék beírásával. Adott termék képére vagy az „Opciók választása”-ra kattintással a termékhez fűződő részletes leírást, legfontosabb adatokat (kiszerelés, ár), jellemzőket találhatja. A mennyiség kiválasztását követően kosárba helyezhető a termék, a mennyiséget a kosár melletti „+” és „-” gombok segítségével módosíthatja. Ezután egy rövid üzenet jelenik meg, mely arról tájékoztat, hogy a termék a kosárba került. Újabb termék kiválasztásához ismételje meg az előzőekben leírtakat, továbblépéshez kattints a „Kosár” ikonra.
  2. Az új oldalon még mindig van lehetőség a Kosárban lévő termékek módosítására vagy éppen törlésére, lehetősége van továbbá akciós kuponkód érvényesítésére is. Ha mindent rendben talál, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” pontra.
  3. A következő oldalon megadhatja a szállításhoz, számlázáshoz szükséges adatokat, kiválaszthatja továbbá a kívánt fizetési, szállítási és átvételi módot. Ha korábban elfelejtette kuponkódját beírni, itt ismét lehetősége van erre.
  4. A megrendelés jóváhagyása előtt kérjük ellenőrizze adatait, esetleges megjegyzését a „Rendelés jegyzetek” rovatba írhatja be. Az ÁSZF és Adatkezelési tájékoztató elfogadása után kattintson a „Megrendelés elküldése” ikonra.

A következőkben egy e-mailt fog kapni rendeléséről, melyben megtalálja a rendelés főbb paramétereit.

EXTRA ajándék:

Bizonyos termékek vásárlása esetén (a terméknél ezt jelöljük) a kedvező áron túl EXTRA ajándékot küldünk! A termék részletes adatlapján válassza ki, milyen ajándékot szeretne, ezek általában az alábbiak:

  • gyógytea / gyógytea keverék
  • élvezeti- és gyümölcstea

Ha a gyógytea / gyógytea keverékre esik választása, a rendelés leadásakor a „Rendelési jegyzetek” részben írja meg nekünk, hogy a CBD terméket milyen fő problémára szeretné használni, mi pedig igyekszünk ennek megfelelően választani az ajándékot illetően.

kendervilag.hu

GLS futárszolgálat (háztól-házig szolgáltatás):

A GLS futárszolgálat munkatársa a rendelésben megadott címre kézbesíti a csomagot munkanapokon 8.00 – 18.00 között. Ingyenes másodszori kézbesítési kísérlettel, ha a címzettet nem sikerül elérnie.

GLS CsomagPont:

270 településen több mint 650 átvevőhely!

Megrendelése a kiválasztott GLS CsomagPontba kerül kiszállításra, ahol 24 órán belül átveheti a megrendelését. A GLS SMS-ben küld tájékoztatást, ha az árut kiszállították a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

Csomagpontok listája: https://gls-group.eu/HU/hu/depo-gls-csomagpont-kereses.

Csomagküldő.hu átvevőhely:

Megrendelése a kiválasztott Csomagküldő.hu átvételi pontra kerül kiszállításra, ahol akár már 24 órán belül átveheti a megrendelését. SMS-ben és e-mailben kap tájékoztatást, ha a csomag átvehető a kiválasztott átvételi helyen. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával vagy az értesítő sms-ben illetve e-mailben található egyedi jelszó megadásával van lehetősége az értesítéstől számított 7 naptári napon belül. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak, ennek lehetőségéről kérjük, tájékozódjon az átvételi hely kiválasztását megelőzően az alábbi linken. Rendelés max. 5kg értékhatárig.

Átvételi helyek listája: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek#branch-anchor

A megrendelt termék feladása a rendelés vételárának előzetes kiegyenlítése esetén történik meg, kivéve az utánvétes fizetésnél. Átutalási határidő: e-mail értesítés alapján. Amennyiben az összeg átutalása a megadott határidőig nem történik meg, úgy tekintjük, hogy a szerződéstől eláll.

A megrendelt termék a vételár megfizetését követő 1-3 munkanapon belül kerül átadásra a futárnak. A hibásan megadott szállítási címből eredő késedelemért felelősséget nem vállalunk, továbbá a hibásan megadott címből eredő kárt a Vásárló köteles megtéríteni.

Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésünkre vagy 3 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, úgy haladéktalanul felvesszük a kapcsolatot Önnel a regisztráció során megadott e-mail címen vagy telefonszámon annak érdekében, hogy megfelelő helyettesítő terméket kínáljunk fel, illetve más teljesítési határidőt ajánlhassunk fel.

A termékről és a futárszolgálat esetleges igénybevételéről a számla a csomagban található.

FOXPOST automatából – automatába:

Megrendelése a kiválasztott FOXPOST automatába kerül kiszállításra, ahol akár már 48-72 órán belül átveheti megrendelését. Ha megrendelése az átvételi helyre megérkezett, értesítő sms-t fog kapni. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. Az sms tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, de kizárólag bankkártyával!

Átvételi helyek listája: https://foxpost.hu/csomagautomatak

A megrendelt termék feladása a rendelés vételárának előzetes kiegyenlítése esetén történik meg, kivéve az utánvétes fizetésnél. Átutalási határidő: e-mail értesítés alapján. Amennyiben az összeg átutalása a megadott határidőig nem történik meg, úgy tekintjük, hogy a szerződéstől eláll.

A megrendelt termék a vételár megfizetését követő 1-3 munkanapon belül kerül átadásra a futárnak. A hibásan megadott szállítási címből eredő késedelemért felelősséget nem vállalunk, továbbá a hibásan megadott címből eredő kárt a Vásárló köteles megtéríteni.

Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésünkre vagy 3 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, úgy haladéktalanul felvesszük a kapcsolatot Önnel a regisztráció során megadott e-mail címen vagy telefonszámon annak érdekében, hogy megfelelő helyettesítő terméket kínáljunk fel, illetve más teljesítési határidőt ajánlhassunk fel.

A termékről és a futárszolgálat esetleges igénybevételéről a számla a csomagban található.

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

A szállítás költség a rendelés értékétől függ. Az átvétel módjától függetlenül az alábbi egységes díjtételeket alkalmazzuk:

Rendelés értéke: Szállítási költség:
9.999,- Ft-ig 990,- Ft
10.000,- Ft-tól ingyenes

Az értékhatárba nem tartozik bele a szállítási költség!

FIZETÉS

A Kendervilág webshop oldalán az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

  1. Fizetés utánvéttel: a termék árát és az esetleges szállítási költséget a futárnak kell készpénzben/bankkártyával kifizetnie. Kérjük az összeg pontos kikészítését, mert nem mindegyeik futár rendelkezik megfelelő mennyiségű váltópénzzel!
    FOXPOST automatába történő utánvétes kiszállításnál csak bankkártyával fizethet!
  2. Előre utalás: ebben az esetben a termék árát és az esetleges szállítási költséget átutalással egyenlítheti ki. Fontos, hogy csak azután utaljon pénzt, miután elküldtük az utaláshoz szükséges adatokat, számlaszámot! Ha időközben meggondolta magát és nem ezt a fizetési módot szeretné, kérjük írjon az info@kendervilag.hu címre.
  3. Bankkártyás fizetés: ebben az esetben a megrendelő lapról átirányítjuk a Barion biztonságos felületére, ahol a bankkártya adatainak megadásával rögtön kifizetheti megrendelését.

Barionnal történő fizetés – (bankkártyás online fizetés, a Barion titkosított, biztonságos oldalán történik)

A Barionnal történő fizetési mód, részletes bemutatása

Mit jelent a BARION?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizess kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Fizess kényelmesen bankkártya nélkül

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Ingyenes

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad.Nincs havi díj sem.

Kövesd vásárlásaidat

A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az ingyenes Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz.

  

Első a biztonság

A Barion szervereit a Comodo 2048 bites TLS titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót.A böngésződ zöld színnel jelzi,ha a fizetés és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja:

A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

Fizetési mód bemutatása

Webshopunk a Barion megbízható és jól kezelhető rendszerét használja.

Mivel a fizetés a Barion titkosított oldalán történik, a vásárláshoz szükségesen megadott adatok végig biztonságban lesznek. A Barion a Magyar Nemzeti Bank szigorú felügyelete alatt működik, PCI DSS megfeleléssel, a kártyaadatokat pedig Norton/Symantec 256 bites SSL titkosítás védi. Webáruházunk csupán a tranzakció sikerességéről kap tájékoztatást, a kártyaadatok semmilyen esetben nem jutnak el hozzánk.

A Barionnal történő fizetés két módja (asztali és mobil böngészőkben egyaránt):

– a Barion Smart Gateway fizetőfelületén, a kártyaadatok megadásával;

– Barion tárca tulajdonosok esetében a jelszó megadásával.

A Barionnal történő fizetés regisztrációt nem igényel, az első fizetésnél lehet regisztrálni, de ez opcionális. A regisztráció megkönnyítheti a későbbi fizetéseket, mivel nem kell többé beírnod a kártyaadataidat nem csak az adott kereskedőnél, hanem egyetlen más Barion elfogadó helyen sem. Ha úgy döntesz regisztrálsz, érdemes letölteni a Barion applikációt is, amely rengeteg felhasználói élménnyel gazdagíthat. A Barionnal történő fizetés, a regisztráció és a Barion tárca használata is teljesen ingyenes.

A Barion fizetés lépései:

  1. Válaszd ki a kívánt terméket és helyezd a kosárba!
  2. A Pénztárnál válaszd ki a megfelelő szállítási módot, illetve a Barion fizetési módot, majd az Általános szerződési feltételek elfogadása után kattints a “Megrendelés” gombra!

Fizetés bankkártya adatok magadásával: Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex

ELÁLLÁSI JOG

Elállási jog:
A webáruház igénybevételével történő vásárlás távollévők között kötött szerződésnek minősül, amelyre a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.

A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.

A fogyasztó az elállási jogát termék értékesítésére irányuló szerződés esetén a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg az írásbeli megerősítést, akkor annak kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, de legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.

Ha az írásbeli megerősítés kézhezvételére, termék értékesítésére irányuló szerződés esetén, a termék kézhezvételének napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Érvényesen közölt elállás esetén Üzemeltető köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költséget, a Vásárlót ezen felül további 1.490,- Ft egyéb költség terheli. Üzemeltető azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a vállalkozás által nyújtott kölcsön [a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § o) pontja] fedezi, a fogyasztó elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.

A fogyasztó a vállalkozásnak a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. A vállalkozás azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 17/1999. Korm. rendelet 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

Az előző két bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és az értékesítő előzetes megállapodásán alapul. A vállalkozás köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.

Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek az értékesítőt terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot:

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Vásárló az elállási jogát írásban, AJÁNLOTT, TÉRTIVEVÉNYES levélben érvényesítheti. Visszaküldés címe: NatúrPont Gyógyászati és Biobolt, 6720 Szeged – Somogyi u. 16. Elállás esetén Vásárló az elállási nyilatkozat mellett a termékről kapott számlát is köteles visszaküldeni, a visszaküldéssel kapcsolatos költségek Vásárlót terhelik.

Az elállás a szerződést felbontja, azaz a szerződés a megkötésének időpontjára visszamenő hatállyal szűnik meg, amely esetben a Feleket az eredeti állapot helyreállításának kötelezettsége terheli.

Elállás esetén a visszaküldött árut Üzemeltető jogosult szemléztetni, amelyről jegyzőkönyvet vetet fel. Amennyiben az áru az eredeti állapotában és csomagolásban kerül visszaküldésre Üzemeltetőnek, úgy az áru ellenértékét (amelybe a korábban esetlegesen kifizetett szállítási költség nem tartozik bele) Üzemeltető haladéktalanul, de legkésőbb 30 naptári napon belül a Vásárló által megjelölt bankszámlára visszautalja.